حرف‌مردم خراسان - چهارشنبه 1393/02/31 www.khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

ما که متوجه نشديم قيمت خودرو کاهش پيدا مي کند يا افزايش! تا چند روز پيش دم از کاهش قيمت مي زدند، ديروز با کمال تعجب در صفحه اقتصاد خواندم که قيمت خودرو ۵ تا ۲۰ درصد افزايش خواهد داشت! مسئولان بايد پاسخ گو باشيد چه در اين دنيا و چه در آخرت!

۸ ماه پيش براي خودروتيبا در شرکت سايپا ثبت نام کردم و قرار بود تا فروردين تحويل دهند اما مي گويند اين خودرو را توليد نکرده ايم. جالب اين جاست که در روزنامه خراسان تبليغات براي پيش فروش همين خودرو چاپ شده است!

من يک زن سرپرست خانواده ام خدا شاهد است ديگر از دست گراني خسته شده ام و براي بچه ام چيزي نمي توانم بخرم.

تغيير فرماندار بروجرد و پرداخت غرامت اشغال سفارت انگليس اقدامي است تا هرکسي جرات نکند به نام و از جيب مردم خودسري و خودجوشي کند. کشور صاحب و قانون دارد.

براي ۵ ميليون تومان که فردي کلاهبرداري کرده مي خواستم شکايت کنم، گفتند بايد ۲۵۰هزار تومان پول تمبر بدهم، اين چه عدالتي است از جايي که اسمش دادگستري است! چون پول نداشتم نتوانستم شکايتم را پيگيري کنم.

سلام و خسته نباشيد. درباره يادداشت روز دوشنبه ۲۹ ارديبهشت خواستم خدمت شما عرض کنم در کشورهاي اروپايي مسئولان اختلاس چند ميلياردي يا درآمد بادآورده ندارند به همين دليل مشکلي با شفاف سازي درآمد ندارند اما در کشور اسلامي ما به خاطر پول هاي بي صاحب بهانه دخالت در حريم خصوصي را پيش مي کشند. با تشکر.

سلام، آيا کسي هست بگويد سرانجام مجازات مفسدان و اختلاس کنندگان ۳ هزار ميليارد توماني چه شد و آيا کساني که بايد اعدام مي شدند حکم شان اجرا شد يا خير.

مي شود بدانم آقاي شريعتمداري در اين دنيا دقيقاً با چه شخص و گروهي موافق هستند؟

اگر در مجلس و بين مسئولان ۱۰ نفر مثل آقاي احمد توکلي داشتيم، حجم اختلاس و رانت بسيار کمتر بود. خداوند به ايشان در اين راه سخت ياري برساند. ان شاءا...

خداوند در سوره مطففين آيه اول مي فرمايد: واي بر کم فروشان! مسئولان شرکت مخابرات خراسان رضوي چگونه جواب خدا را خواهيد داد زماني که اينترنت را با يک دهم سرعتي که در قرارداد پولش را گرفته ايد سرويس دهي مي کنيد. آيا اين کم فروشي نيست؟





:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: